Kolugnt

Gud vilken speciell och rolig träning. F-96 som vann hejarklackstävlingen var med på vår träning, vi tränade helt enkelt ihop. Det innebar såklart att träningen blev väldigt lugn, men givande. Tänk vad dessa unga suger åt sig feedback. Kul kul kul! Efter träningen gick AC och jag ut och körde vår snabbdistans löpning. Skönt att kunna vara lite pigg då man körde det passet.

Har lagat lax idag igen.


Ugnsbakad lax med ris, romsås och gröna oliver.
*jag älskar gröna oliver*

Smakar riktigt gott med fisk idag.

Senare ska ni få se mitt armband som jag fick av M då hon var i Turkiet...

Kommentarer
Postat av: Marie

Det där såg gott ut :)

Tack för kommentaren på min blogg :)

2008-10-14 @ 21:10:35
URL: http://hallonmumms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0