KASAM VANN!

Hemma efter en väldigt trevlig lördag. Träning 2h med 75  min handboll och 60min gym (ben o mage). Kändes bra idag. Bra fart och då är det kul att spela helt klart. 11.00 tryckte L gasen i botten och vi brummade iväg mot Adelsö. Jag har lärt mig att Eleröbor kör vääääldigt långsamt. Men vi lyckades köra om segproppen och precis hinna med färjan till Adelsö. Kasam spelade bra. C skötte sig utmärkt! Vinst med 4-3. Div 6 nästa :)

Jag har ätit massa kanelbullar idag - världens bästa lagledare hade bakat kanelbullar på morgonen och till det kall mjölk - på vägen hem från Adelsö mumsade vi en varsin bamsebulle! Så jag har verkligen passat på att äta bullar idag - dagen till ära!!!!!


Viktigt snack i halvtid


Snygg overall!

Har tagit bilderna från Anna-Carins blogg.
Kika in lite senare vetjja! Alltid nya grejer på G

Kommentarer
Postat av: sagao

svar: digitalkamera, men vill ha en systemkamera!

2008-10-04 @ 18:32:33
URL: http://sagao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0