Kall morgon

Jaha, sitter jag hos min älskade mormor ♥. Åkte hit samtidigt som pappa åkte hit med Ebba. Så gick upp 5.30 imorse. Kände att gårdagens eftermiddagssömn gjorde mig pigg imorse. Herregud, man kan ju inte sova hur mycket som helst. Känner fortfarande av halsen och lite i kroppen. Vaknade med ögonen röda som tomater. *suck* Tur att jag fick ögonsalva som smörjer ögat lite och är antibakteriellt.

Kallt i morse..brrr....snart kommer frosten. Mamma sa att det skulle bli snö på fredag, men det hoppas jag verkligen inte.

Igår gjorde jag iallafall en beställning på linser via Lensway. Går tillbaka till mina OpticAir-linser med 5ggr så mycket genomsläpplighet av syre. Mina ögon blir så torra annars. Men oj vad jag skulle vilja operera mina ögon med laser. Tänk vilka fördelar:

- Slippa röda morgontrötta ögon
- Slippa
röda och torra kvällsögon
- Kunna titta under vattnet då man dyker och simmar
- Kunna halvslumra på buss/tåg etc utan att bli rosa i ögonen


Fler fördelar finns nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0