Jag tävlar...

hos Ango


om denna fina grejer här.

Gör det du med =)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Jag tror inte jag någonsin har öppnat julklapparna så sent, sen vi var små har vi velat göra det på en gång och helst innan Kalle. Dock blev det ju inte så utan vi kollade först på Kalle och sen öppnade vi julklapparna och åt mat efteråt. Mamma provade att vi skulle äta en jul innan vi öppnade klapparna men vi barn kunde inte äta nånting då så hon ändrade det! Haha..



Nu brukar våra julaftnar ser olika ut då vi inte har familj, det är bara jag o maken och ibland har vi åkt till mamma o pappa och nångång var ensamma.. får se hur det ser ut i år..



Det låter roligt att fira tillsammans med så många.. Har ni alltid gjor det?

2008-10-17 @ 00:55:07
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0