Jag lever!

Hahaha! Gårdagens kickboxning känns faktiskt knappt, så jag antar att jag klarade mig rätt bra. Lite känning i brösmusklerna kanske. Skönaste träningsvärken? I magen såklart, men känner inget där idag :(

Alarmklockan *grrr* väckte mig i en bra dröm. Vi höll på att spela handboll....typiskt!
Vet inte om det är avsaknaden av handboll denna veckan som gör att jag måste drömma om det för att känna välbefinnande *ler* Korkat kanske (?)

Annars så läste jag en rolig notis i Metro i morse. Det handlade om kråkor som hade börjat kasta sten. Folk fick blåmärken på kroppen och bulor i huvudet av stenar som kom fallande från klar himmel. Ornitologer trodde att kråkorna trodde stenarna var blåmusslor som de släppte mot marken för att de skulle spricka.
KLOKA fåglar är, oj oj oj, och folk tror djur är korkade *tji fick ni*



Jag älskar verkligen fåglar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0