Inte idag igen

Idag är det nog sista dagen jag blir hemma. Känner mig faktiskt  bättre, men vill ha en dag till eftersom halsen inte är hundra samt att jag legat och hostat inatt. Imorgon är det ingen kollektiv träning. Typiskt. Känner jag mig bättre ska jag nog försöka ta ett lugnare löppass. Men vi får se. Jag har iallafall som mål att vara med på lördagens träning på Bosön.

Får se vad jag tar mig an för film idag. Har endel att välja på faktiskt. *hehe*

Nä, nu måste jag få lite luft. Ska ut en runda med Ebba i skogen. En promenad stärker mig nog. Men hua vad kallt det är. Brrr... Frost i morse, och en aning halt också. Underkylt.


Sedan måste jag avsluta med att visa en sommar-bild som föreställer en glad Gonzo - åkandes på vispen :) Är han inte go? En helt underbar kille enligt mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: e

Haha va gulligt, att han inte är rädd då!

2008-10-29 @ 20:53:26
Postat av: Emelie

Jag som skickade, råkade trycka enter för tidigt ;P

2008-10-29 @ 20:54:06
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0