ICA

Godmorgon - först och främst. Imorse var jag trött. Gick och la mig 22.30 igår kväll. *gäsp* Blev glad då jag tog upp och tittade på posten i morse. Haade fått Buffé-tidningen från ICA + 25:- i värdekupong. Bra va? Jag som inte tycker jag har handlat speciellt mycket på ICA. Såg att man kunde växla in kupongen mot en kokbok (husmanskost) som egentligen kostar 149:-



Eftersom jag äter husmankost (heter det husmanskost eller husmankost?) ofta så kanske det är bra med en sådan kokbok. Och varför inte till detta perfekta pris?

Ska storhandla ikväll - VIVO på Lidingö - de har visst 10-kronorsvecka och jag såg en hel del bra grejer som jag behöver till middagen på fredag samt lördag.

Handboll: Såg ni att Sverige förlorade i World Cup mot Tyskland, bara ett mål faktiskt!


Kommentarer
Postat av: spiderchick

bra bok!

2008-10-15 @ 07:52:33
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ja o ja jag äter godis hela tidne känns de som :)

2008-10-15 @ 09:02:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0