Gryta

Direkt efter träningen åkte jag till mamma och pappa. Hade nämligen lite att hämta där - i matväg. Först intog jag dock mammas goda köttfärssås. Så god, och att få maten serverad en vardag sker ju inte så ofta (sker den någon gång?) tyvärr. Iallafall hade mamma varit så snäll och fixat iordning morgondagen gryta som jag ska bjuda på. Hade tiden funnits där hade jag naturligtvis gjort grytan själv, men tiden finns som sagt inte tillgänglig.

Som tack för hjälpen var jag inne på Åhlens och köpte en liten present till mamma och pappa ♥


Massagekudde + tvål som doftar citron!
Han tyvärr inte slå in de i något vackert paket....

Så jag kan tacka mamma (och pappa) för att de alltid finns och är så behjälpliga. *tackar*

Hann träffa Gonzo och Ebba ett tag. Vill bara vara kvar och mysa med dem, men var tvungen att gå hem till mig.

Fångade Gonzo på lite bilder:



Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0