Fokusering börjar..

Klockan tickar på och det är snart dags att knata ner till Lidingöbanan och åka iväg till Nacka. Samlingen är alltid 1h 45 min innan matchstart. Vi ska hinna promenera, snacka, byta om och värma upp etc. Det tar sin lilla tid. Helst av allt hade jag bara önskat att jag kunnat sätta mig i en uppvärmd bil, men icke, kommunalt blir det.

Gonzo har badat här med hjälp av duschflaskan och nu sitter han och flöjtar "Gökvalsen" samtidigt som dammsugaren går. Han är rar den lilla gossen. Gå in och kolla på han då han duschar. TITTA HÄR.

Men som sagt, jag återkommer efter matchen och senare i veckan kommer förhoppningsvis matchbilder (som vanligt) komma upp här på bloggen.

Förresten, Blondinbella is back - mer vuxen. Pyttsan. Händer allt över en natt?


AC när ska du baka igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0