Enkelt att laga god mat

Vad skönt att man kan laga så god mat enkelt. Kom hem från dubbla pass (som vanligt) där det var 90min handboll och ett löppass i form av intervaller 60s/20s - 20 st. Då är man hungrig som en varg. Därför var det så skönt att jag hittade på ett lättlagat men otroligt gott recept. Stekte kryddig korv och kokade upp med Keldas lätt creme fraice med smak av senap, honung och dragon. Hur gott som helst!! Prova!!

Är så glad att jag kan bocka av ett av veckans löppass. Intervaller är tuffa - mina ben är lite trötta, men det är skönt att jag hela tiden låg på mjölksyregränsen. *yes yes yes*


Här är min ros som jag fick av mamma och pappa på födelsedagen ♥
Fin va???

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefin!

2008-10-07 @ 06:33:45
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0