Drar i benen

Stegtävlingen fortsätter på jobbet och jag ligger tvåa - grrrr - men hon som ligger före mig är faktiskt på semester och fjällvandrar. Lite fuskigt tycker jag ;) Dagens steg hittills: 7456 steg. Helt okej!

Har iallafall skrivit på min tillsvidare anställning som sjukgymnast här på jobbet *glad* Nu sitter jag säkert i båten, fast jobb är alltid en trygghet. Hur ska vi fira detta då? Hade känning av fast anställningen tidigare, men man kan aldrig vara säer förrän papper är skrivna.


Kvällens träning är först hoppkoordination och sedan 90 min handboll (nästan bara spring). Måste ju kompensera gårdagens lugna träning :) *hahaha* AC och jag ska iallafall köra den egna fysen innan träningen. Måste hinna med tunnelbanan 15.46 för att hinna i tid.
Drar så förbaskat i mina ben - drar menar jag trötthet. Det känns precis som att man vill dra ut musklerna.

Ja,ja..vi hör senare efter träningen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Vad kul att du tittade in hos mig och vill vara med och tävla!



Härlig blog du har!



Lycka till och ha en fin höst!



Kram Susanne

2008-10-15 @ 17:23:23
URL: http://snusilusosannibus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0