Det blir av

Jag suckade en aning då jag fick reda på att mötet i eftermiddag blir av. Typiskt! Det är så långtråkigt med möten. Man sitter, får nästan trycksår i baken, och ont i öronen på allt prat *ler lite* Men det ska genomlidas iallafall.

Annars så känner jag bara obehag vid tanken på 50-åringen som erkänt att han dödat Caroline. Vad är han för människa? Hur kan han ha fru och barn? Jag förstår verkligen ingenting. Går på man in på passagens debatt kan man läsa om personer som vet vad han heter osv. De har till och med lagt upp en bild på 50-åringen. Toni Allden heter han visst. Läs själv HÄR.

Man kan inte förstå hur det har gått till, och jag är (trots liten inblick) nästan övertygad om att han ljuger om grälet och knuffen. Hur kan en knuff orsaka så mycket blod, om hon blödde ur munnen? Finns det verkligen ingen som såg grälet i såfall? Nä, man kan inte fundera hela tiden men det är skrämmande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0