Bokning krånglar

Har tjajtat endel om min och mina vänners bokning om spa-weekend på Sydpoolen-spa! Hade tänkt ha spa-weekend i november, dvs den veckan då jag och Ac har ledigt från handbollen. Tyvärr är det fullbokat då så fraågan är om vi ska ta spa-weekend om 2 veckor eller om vi ska ändra dag i november från fredag till lördag? Vi får se hur det blir. Jag har väldigt svårt att komma ifrån och ta ledigt en halvdag. Flectid har jag inte heller.

Men vi får se, spa-weekend ska det bli iallafall.

Har inte bestämt behandling ännu men funderar på att ta massage. Det är nog det som min kropp behöver mest...inte ansiktspeeling eller något liknande. Jag behöver nog bara svslappnande massage för kropp och själ :)



Om ni bara visste vad jag längtar rill att få lägga sig ner och bara slappna av...........

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad härligt med spa-weekend!:)

2008-10-01 @ 12:39:49
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: AC

du måste tyvärr komma....=( Finns ingen bankomat här utan först nere vid pendeltåget...i sundbyberg. =(

2008-10-01 @ 13:59:15
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0