Bild på shopping

Jag är genomblöt, trött och liiite irriterad. Varför ska det vara sådant här trist höstväder för när man ska ut och springa? Det är verkligen hemskt att ge sig ut då. Blev snabbdistanspass idag...ett x-tra pass. Ganska skönt att träna på söndagar tycker jag. Oftast har man tiden för det.

Hur som helst så gick löpningen bra. Är hemma hos mig nu och har lagt in en vittvätt. Har tvättstugan 18-21 men kom hem tidigare än beräknat och såg att någon annan satt tvättid från 14-18 *grrr* Tur att jag har egen tvättmaskin då.
Men vill vara lite ekonomisk ibland, passa på att ha tvättstugan ibland.

Här kommer iallafall bilderna på mina köp (som jag lovade):


Den väldigt snygga koftan (tunna) från H&M *tack Malin*


Sedan en ursnygg halsduk från Åhléns

Är väldigt nöjd med köpen. Suktade efter en kofta på Ginatricote, men vet inte riktigt om jag ville ha den. Bruna färgen var inte riktigt brun..haha..jag vet...låter knasigt, men det var lite brun-lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0