Vit promenad

Nu har jag, AC och Ebba varit ute på en härlig vinterpromenad. Kallt och vitt kan jag sammanfatta promenaden :) Glömde komiskt nog vantarna, men jag får skylla mig själv. Kameran åkte förstås med, inte minst då Ebba hade på sig sin vinterrock. Värmande och skön. Hon gillar den verkligen.







Det var verkligen en mysig promenad.

Nu ska jag, mamma och AC på utförsäljning av porslin (kinesiskt). Får se om jag kommer hem med något fint. Har lite planer för julen och julklappar. Vet inte om jag ska avslöja det dock. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Vilken sötnos - helt oemotståndlig! Tusen tack för din rara och uppmuntrande kommentar på min blogg - det känns härligt att kunna inspirera andra.

Önskar dig en skön vecka.

Kram/Marita

2008-11-24 @ 07:38:59
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0