Varg Emma

Idag var jag hungrig som en varg efter träningen! Handbollspasset var nästan i mördarklass (nästan) och efter det körde kärnan *ler* styrketräning. Vi var sååå effektiva, och körde 6 övningar i cirkelbana. Så man körde alltid någonting. Ingen stod och tittade. Härligt! Men som sagt, hård träning tar och jag har precis ätit middag. Ibland känner jag dock att jag bara skulle vilja ha en mat-hjälp som sa vad jag skulle laga för mat då jag kom hem.

När man bodde hemma stod maten klar...det är ju inte riktigt så nu när man bor ensam.

Tittar på SOS FAMILJ! Herregud, vilka ungar det finns. Man blir nästan lite rädd. Tänk om man får en problemunge! Urk! Men man får väl uppfostra sitt barn som man själv blev uppfostrad. Då kommer det ju gå kanon *blink*

Just nu längtar jag till fredag då jag har tagit en ledig dag.


Ser ni vad det här är för filur?

Kommentarer
Postat av: Lindis

Jo, jag vet men vill inte ta det här.. Tack ändå!

Söt bild =) Kramkramkram!

2008-11-11 @ 21:29:54
URL: http://metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0