Sötnosarna

Är hemma hos mamma och pappa nu. Har ätiti middag och är väldigt mätt. Alla sötnosar är här, så full rulle nu. Gonzo hänger och klänger innanför tröjan så jag knappt kan sitta still pga. att det kittlar så. Samtidigt tar han jättesmå nyp med näppen. Vilken liten baddar va?

Ebba kom hem med pappa och blev helt överlycklig. Hon är verkligen en genomgo liten dalatös. Jag gick ner och satte mig på golvet. Sedan tidigare vet ni att Ebba älskar massage. Så när jag sätter mig på golvet vet hon att hon kan få massage, och med lite guidning sätter hon sig i mitt knä. Sedan blir det ryggmassage vilken hon älskar. Visst är hon unnderbar (?)



Vad skulle jag göra utan mina sötnosar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst ... håller med att kommentarer gott kan vara fylligare utan för den skull bli till hela noveller. Handboll ..fotboll och ishockey lirade jag i Malmö FF som på 70-talet fortfarande inte bara var fotboll. Tiden går.... . Förstår att Du gillar Dina djur ... de är verkligen sanna vänner. Vi har själva hunden Emil , kattrn Ulla och så allas gullegris minigrisen mossan. Om Du har lust kolla på http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/2008/04/frsommarvrme.html så får Du se. Katten föredrar att vara hemlig och figurera inte gärna på foto. Ha det bra/Hans

2008-11-19 @ 19:37:57
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com
Postat av: Emelie

Söt han är, så gonzo gillar att klänga innanför kläderna ?



Till jul blir det nog en liten leksak och massa smak på vår goa julmat, det kommer nog vara rena rama himmelriket för dom :D

2008-11-19 @ 22:41:55
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0