Utförsäljning

Det blev iallafall två inköp på utförsäljningen. Lagom för mig, inte minst med tanke på att det faktiskt är i slutet av månaden :) Det var endel folk och en massa fina krukor, tallrikar etc. Jag var ute efter två mindre krukor och hittade det jag skulle. Sneglade in mig på en karott men ångrade mig. Kanske ingenting jag måste ha egentligen.



Visst är dem fina? Och vet ni vad jag gav för dessa två? Jo 100:-. Det är ju som hittat. Vet inte om bilden luras men storleken är så att det skulle vara perfekt att ha en hyacint i krukan. Kinesiskt porslin är verkligen fint. Har många sådana krukor hemma, dock använder jag inte alla just nu.

Har ni gjort några fynd i dagarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0