Tomhet

Känns just nu som att det ekar i min mage. Är hur hungrig som helst. Tur att jag har mammas matlåda :) Spagetthi och köttfärssås. Underbart! Yummi!

Idag skulle pappa vara snäll och köra upp min gustavianska stol till lyan samt min nya tavla. Har mycket i inredningsväg som måste sättas upp på väggar etc. Fick med mig en sänglampa också som ska upp i sovrummet. Så nu måste jag fixamed fyra tavlor, en hylla, en vägglampa. Mycket va? Och jag som inte kan kontrollera en borr.



Känner mig fortfarande väldigt trött i huvud och kropp. Får se om det blir bättre då jag fått i mig lite lunch. Från början var det tänkt att AC och jag skulle köra 1km intervallerna ikväll. Men som sagt, får se om det blir senare i veckan..
Lunchen väntar

Kommentarer
Postat av: AC

hmm...med tanke på min hals...kanske imorgon? Eller så kör man det nu så det blir gjort..=(

2008-11-03 @ 15:39:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0