Tävling

Min syster köpte nyligen ett zinkhus. Hon hämtade ut det från posten samma dag hon skulle sova över hos mig, därför testade vi att tända ljus i det på kvällen! Gud så mysigt det blev. Har sett att det även finns vita sådana hus, men jag kan hålla med min syster om att det kan bli för mycket vitt med ett vitt hus eftersom jag i övrigt har mycket vitt i inredningen.

Såg den här tävlingen, och var bara tvungen att tävla:
Såg dock att priset var hemligt, men man kan väl iallafall hoppas att det är ett zinkhus som står på spel :)



Vill du också tävla? Tryck HÄR då.

Nu kan jag bara be er hålla alla tummar ni har....

Kommentarer
Postat av: Linda/ Fröken SÖTSUR

Vad fint det var! Jag skulle verkligen kunna tänka mig ett vitt hus.

2008-11-21 @ 09:06:52
URL: http://beyondsotsur.devote.se
Postat av: Marita Blücher

Hej Emma,

Så kul att du vill vara med och tävla - lycka till!

Ha en skön helg.

Kram/Marita

2008-11-21 @ 14:37:15
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0