Tack AC!

Nu har jag smaskat i mig min matlåda, tack AC! Hon var nämligen så vänlig att hon gjorde en matlåda till mig igår kväll. Jag kan välja att äta på jobbet, men ofta har de extremt mycket grädde och smör i maten att jag faktiskt hoppar det. Har ätit någon gång per vecka, men skulle jag äta varje dag skulle jag faktiskt rulla hemåt om dagarna.

Har plockat min mossa. Så nu längtar jag bara efter att få komma hem och fixa iordning hyacinterna. Hyacinter är verkligen jul! Doftar underbart gott. Sedan bör man faktiskt ha en amaryllis nu när vi närmar oss jul. En vit skulle vara jätte fint!! Kanske något jag kan köpa idag?



H e l g  -  h e l g s t ä m n i n g!
D e t   l i g g e r   i   l u f t e n.

Förresten, någon som sett NK´s julskyltning i år? Här kommer lite smakprov:



Lite för rörigt för min smak och alldeles för lite traditionell känsla.

Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0