Sushi och Leila

Nu är jag hemma hos AC och tittar på Leilas Jul. Har tryckt i mig 10st sushibitar vilket var alldeles underbart gott. Fick ingen soppa med oss tyvärr. Det som jag älskar :( Men jag överlever nog ;)



Annars passerade kvällens träning. Helgersson (numera proffs i Nordstrand, Danmark) var nere och tränare idag. Hon spelar i landslaget och eftersom de ska till EM i Makedonien på måndag har hon mellanlandat i Sverige :) Vi var få spelare idag eftersom endel spelade med Nacka, därför var det extra tacksamt att hon var med och tränade. Sedan ger hennes grymma inställning och kamp mycket :)

Bodil, AC och jag gav oss iväg på ett lugnare löppass efteråt. Skönt, även om jag hade önskat lite bättre underlag.

Imorgon redan torsdag och jag längtar till helgen nu.

På jobbet ska A-S baka lussebullar på förmiddagen! Antar att jag hjälper till om jag har tid. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0