Sover sött

♥ Söndag ♥
Jag brukar inte vara så lycklig över söndagar. Det är dagen före måndag och tyvärr blir aldrig söndagar den vilodag man vill ha innan en tuff vecka. Men idag har jag verkligen bara roliga saker framför mig.

Vaknade på världens bästa sätt i morse. Ebba kom fram till sängen och pussade mig rakt i ansiktet. Sedan satte hon sig ner och ville ha massage. Är hon inte underbar?

Ska ta henne på morgonpromenad strax. Dock har hon lyckats hoppa upp i soffan nu (den vita soffan) och ligger i lugnan ro och snusar.





Visst ser det mysigt ut. Hon brukar inte gå upp i soffan själv, men när hon gör det är det absolut tillåtet. Vem kan mostå det lilla hjärtat? Hon sover i våra sängar, hon sover i soffan och hon sover i sin säng. Vilka valmöjligheter va? :) *ler*
Tänkte att jag skulle ta med mig kameran då vi går ut och går. Jätte mycket snö ute!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det där ser skönt ut ebbis!

Sover hon mycket om dagarna ?



Ellie är en trött vove hon sover på soffan hon med..ha det bra emma & ebba kramis

2008-11-25 @ 19:33:53
URL: http://carlalorca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0