Ska - ska inte (?)

Igår kikade AC och jag omkring på några av våra favorit nätshoppar. En av favoriterna (och som jag även haft tävling med) är Fridas Gård. Deras lantliga inredning gör mig tokig. Jag vill ha allting :) Framförallt såg jag en tidningskorg som jag funderar på att skicka efter. Dessvärre dröjer det ett tag tills lönen klirrar in på kontot. Kan man göra ett undantag?



Det är den här vackra tidningskorget jag bespettsat mig på. Och vet ni vad den kostar? 395:- Det är väl faktiskt ett ganska bra pris? Tror att den här skulle passa perfekt bredvid min röda oxford soffa.

Åhh...vill vill vill!!!!!!!!!

Vi får se vad som händer under dagen. Eventuellt slår jag till :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, det är fint, kör på det



Lägg gärna till din blogg på http://www.startblogg.se som jag gjort om du vill ha fler läsare till din blogg

2008-11-19 @ 10:42:14
URL: http://www.startblogg.se
Postat av: Hans Blücher

Hej Emma vad roligt att Du tittade in! Det var kul och omväxlande att kika runt på Din fina blogg ... Du är duktig på både foto&text. Har själv spelat handboll en gång ... målvakt i division 2 ... mycket spännande och utmanande!! Vad skoj att höra att Du gillar Marita´s butik och möbler. Hon blev glad att höra detta! Förresten hur hittade Du hit? Marita är en verklig fena på det här med lantlig inredning och har mycket god "näsa" att leta upp möbler med det där lilla extra i huvudsak via nätet t ex blocket, Lauritz.com etc. Det vackra dubbeldrängaskåpet som vi uppenbarligen båda gillar är ett blocket köp ifrån Kristianstadtrakten. Marita har själv sedan givitdetta lite omsorg och slutfinish dvs renovering+målning för att bli helt i hennes smak och butik



allt det bästa tills vi hörs nästa gång ... /Hans

2008-11-19 @ 11:13:20
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com
Postat av: Janna

Åh, så snygg tidningskorg, typ exakt en sån som jag är ute efter, tusen tack för tipset! Och priseet var ju faktiskt inte så farligt, iaf inte om det är ngt man suktat efter länge, och det kanske besparar en från ett par sömnlösa nätter fram över =P

Tusen tack för tipset iaf, nu är det bara att vänta på löning!



Kan ju skicka ett tips tillbaka faktiskt, en kul sida jag hitade på en inredningsblogg:



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Testa vettja, helt klart värt det!



Ha en fin kväll!

2008-11-19 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0