Ser fram emot kvällen!

Sitter här på jobbet och har haft full rulle efter lunch i och med att en ny boende har flyttat in. För min del ska hjälpmedel fixas i första hand. Det är först efter några dagar som vi gör en ADL (Aktivitet i Dagliga Livet -hur mycket klarar personen av själv i förflyttning, hygien etc).

Ikväll är det som sagt träning och sedan löpning! Det har varit lite olika bud på löpningen. Men nu senast fick jag ett mail från tränaren om att vi skulle byta ut 100m intervallerna mot 15m rusher istället. Kanske inte helt tokigt med tanke på att det faktiskt är mer handbollsmässigt.

AC ska antagligen sova över hos mig i natt. Får se vad det blir till middag. Har inte riktigt klurat ut det ännu.
Vad vill du ha AC?
Ett tag till på jobbet, sedan raka spåret till Nacka Bollhall (mitt andra - eller första hem).

Tränaren hade en liten idé igår. Eftersom vi nästan spenderar all vår tid i Nacka Bollhall kanske vi skulle hissa upp madrasser i hallen där vi kan sova, plugga etc. Och jag vet inte riktigt Åke...men jag tror ändå inte det är en bra idé *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0