Sälmördare

Godmorgon, inte en ända vurpa till jobbet trots isgata överallt. Jag är stolt! Tog bussen en station för att inte råka ut för onödiga vurpor, så jag får väl ta igen det genom att gå (inte ta bussen) på hemvägen.

Stolt medlem i Djurens Rätt!
Jag vill berätta för er om hur mycket hemskheter som händer med stackars försvarslösa sälar. Dem klubbas ihjäl framför sina mammor. Det här får bara inte ske, men det gör det ändå. På Djurens rätt´s hemsida kan DU skriva på en protestlista. Snälla! Vi måste hjälpas åt allihopa för det som händer där ute är helt fruktansvärt.
Egentligen kanske det "bästa" eller mest chockerande skulle vara att lägga upp bilder på detta, men eftersom jag mår så extremt dåligt av det struntar jag i det. Istället mber jag dig gå in på DEN HÄR SIDAN och göra ditt jobb.

Skriv en kommentar i det här inlägget när du skrivit på protestlistan.

KOM IGEN!!!!!!!!!!!



Kan du motstå den här blicken?

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Usch riktigt äckligt ju! Har iaf skrivit på listan nu.



Plus tack för tipsen om pensionärutstyrseln :P

2008-11-27 @ 20:32:27
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Emelie

Har skrivit på listan, hemskt sånt är =/

2008-11-27 @ 23:22:42
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0