Mör och måndag

Ska man skratta eller gråta? Måndagar är aldrig roliga...ja, okej, bortsett från på semestern kanske. Men ingen idé att vara bitter över ännu en måndag. Veckorna springer ändå iväg och snart stundar helgen igen.

Lite bilder från gårdagens match förresten:


Helt plötsligt förstår jag varför jag har så ont i huvudet och nacken idag.


Malin - full fart!


AC gör ett av sina 10 mål!

Natti gör mål på straff - härlig stil :)

SVT (sportspegeln) var på matchen och filmade. Titta själv här. Kul att de för en gångs skull visar damhandboll på TV. Ska man vara glad för det lilla? Egentligen tycker jag vi borde ställa högre krav. Inte minst när det snart stundar EM i handboll. Hur många visste det bland er som läser...och som inte spelar handboll själva? Jag hade nästan inte koll själva.

Nu ska jag vakna till här på jobbet, kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0