Middag i kväll :)

Nu vet jag vad jag ska se fram emot ikväll! Middag hos Syster Yster. Hon har lovat att laga mat till mig eftersom hon är "sjuk" (ont i halsen) och inte ska vara med och träna. På fredag, alltså imorgon, har jag tagit semester. Längtar mest av allt efter att få sova ut. Zzz....

Ebba är skendräktig. Första gången faktiskt. Iallafall första gången hon visar det tydligt genom att bädda och bete sig lite oroligt. Mamma berättade att hon har drömt väldigt mcket på nätterna. I natt gnydde och skällde hon. Sedan hade mamma märkt att hon klivit upp och snokat in hos dem för att kolla att allt var som det skulle.
Mardröm kanske?
Tycker det var gulligt att hon gick in hos mamma och pappa för att kolla läget.

Idag har jag mest varit kontorsråtta. Har skrivit om vår förflyttningsutbildning på datorn...det ar tid kan jag säga. Det är verkligen viktigt att ha det utskivet på papper också, inte bara sparad på datorn. Märkte nämligen att hela min mapp hade försvunnit. *hjälp* Vågar inte ens fundera över om jag hade mycket viktiga dokument i den.


Kommentarer
Postat av: Frida

nej, tyvärr inte men jag tror det blir nåt för småbarnen som inte har sett riktig tv "/

2008-11-13 @ 15:02:51
URL: http://lillaf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0