Målvaktsträning

Första handbollspasset på en vecka var ett faktum. Fick tidigare reda på att fd. landslagsmålvakten (visst var hon?) Anna Lena Phil skulle komma ner och hålla i en målvaktsträning. Ibland kan man tycka att dessa träningar inte är så roliga och motiverande för oss utespelare. Men egentligen är det helt fel att tänka ¨så. Det är på dessa träningar som man kan fokusera på sin egen teknik. Det är ju dessa träningar vi utespelare får skjuta så mycket. Passet var iallafall väldigt bra. Applåder till Pihlen :)

Efter handbollpasset väntade ett gympass. Bodan hänkade på och vi körde frivändningar, mage, sneda rygglyft, press bakom nacke, axlar och ännu en ryggövning. Kändes bra. Får se om någon träningsvärk smyger sig fram imorgon.

Här hemma har jag lagat en av mina favoriträtter - lax med pesto.

Yummi!!!!

Dessutom kan jag säga tt jag har varit snäll i dag. Jag har nämligen hjälpt Dölså att hon slipper stå ute vid ICA och sälja julkalendrar :) Jag har köpte Bingolottos julkalender för 50 kronor. Hoppas jag vinner =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott om träningsvärk imorrn i sidan tror jag;)

Hur låter det m ett lugnt löppass på onsdag efter träningen så har AC kryat på sig lite oxå?



Kramar

2008-11-24 @ 21:25:36
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej hej..jag har skickat mms till dg..kan du sätta in bilden till mig??

2008-11-24 @ 21:34:59
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

11

2008-11-24 @ 21:42:59
Postat av: catta

pihlen är bäst.. jhade henne i moitt lag under den tiden hon e grym

2008-12-22 @ 23:55:41
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0