Långkalsonger?

Är tidigt på jobbet idag, redan här drygt kl 7.10. Tog den nostalgiska Lidingöbanan i morse, och hann med en tidigare buss mot Tekniska Högskolan. Så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på M. Den här dagen kommer vara lite annorlunda i den meningen att hela eftermiddagen kommer att ägnas åt möte med de andra sjukgymnasterna och arbetsterapeuterna i kommunen :) Alltid bra att ha utbyte av varandra i olika frågor.



Jag myser lite åt att det faktiskt redan är torsdag. Har kännt mig så trött hela den här veckan. Tyvärr kan jag ju inte se fram emot en sovmorgon på lördagen, eftersom vi har morgonträning kl 9 redan, men på söndagen ska jag iallafall sova ut ordentligt. Zzzz........

Nu ska jag börja använda hjärnan lite, men kaffesuget smyger sig på en aning snart (kan jag lova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0