Korkat test

Hur svensk är du?

[X] Ditt efternamn slutar på ...son
[X] Du känner/vet någon som har samma förnamn som du
[X] Du känner/vet någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som dig
[  ] I din familj är ni 3 barn
[  ] Du bor i villa/radhus
[X] Du bor i en tätort
[   ] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla -
[   ] Dina föräldrar har gift sig - men nu är dom skillda
[   ] Din pappa är yngre än din mamma  -
[X] Din familj har en Volvo
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna
[X] Du har blåa ögon
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobil
[X] Du har ett eget rum
[X] Du har varit i Danmark
[X] Du har varit i Norge
[   ] Du har varit på Gotland
[X] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
[X] Du vet vad värnern o vättern är för något
[  ] Din familj har en husvagn
[   ] Du känner någon som har husvagn
[   ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[X] Du har ingen släkt som kommer från andra länder,
[X] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[X] Du har husdjur
[   ] Du får månadspeng
[X] De flesta i din familj är blåögda
[   ] Du äter McDonald´s - är det svenskt? :P
[   ] Du följer en serie på TV
[  ] Du är kär - oj svenskt
[   ] Du ä född i mars, april, augusti, juni eller december - ???
[   ] Du är blond - eller asså jag var när jag var liten, nu vet jag inte riktigt

Multiplicera ditt svar med 3

Svar : 52


20-40 = Du är blatte.

40-60 = Halv svensk

60-80 = Du är svenne

Va, vaddå halvsvensk...jag fattar ingenting! Dåligt test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0