Juldekoration

Idag på jobbet kom en kvinna som säljer juldekorationer av gran samt julkrukor med hyacinter tomtar etc. Jätte fina! Juldekorationerna av barr är gjorda som renar och björnar och är ganska stora. Jätte fint att ha utanför huset (om man bor i villa). Bra priser var det också.

Jag funderar på att köpa en julkruka. Den kostar 200:- Såå fina! Har tagit kort på en sådan som jag kan visa er ikväll. Man kan nämligen beställa till nästa vecka. Ska ge den till mamma och pappa ♥ :) Jag kommer nog inte vara hemma så mycket i jul...därför tror jag den kommer ses av fler hemma hos mamma och pappa.


(Bilden har jag googlat på)

Nu ska jag äta lunch! Magen skriker efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0