Jag har knepet

Imorse var det så skönt att vakna utvilad. Vilken skillnad. Inga svullna ögon, ingen hjärna i dvala. Så idag hoppas jag dagen rullar på smärtfritt :) Har många jag ska träna med. Har journaler att skriva. Det ska nog gå bra.

Pappa har skrivit ut en massa matchbilder (från senaste Lugi-matchen) på fotopapper som jag fick med mig. Ska sättas upp i omklädningsrummet. Toalettdörren (hela) är redan full.

L har skickat in till Roomservice (och något mer inredningsprogram) om att göra om i omklädningsrummet. Det skulle verkligen behövas målas och fixas bättre förvaringar. OCH PLATSER! I vår hörna där AC och jag sitter är det sååå trångt. Man får nästan klä på sig som att man sitter i en liten låda. Kan inte sträcka på armarna utan att dra till någon rätt i nosen. Dags för omplacering kanske? Tycker B och G har väääldigt luftigt där borta.



Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0