Jag älskar!!!

Godmorgon godmorgon! Fredagen är kommen och det ska bli så skönt att få helg. Känner på mig att den här helgen kommer gå i det mysiga tecknet. Det är ju faktiskt första advent och man ska äta lussebullar och pepparkakor tillsammans med varm glögg. Mysigt värre!



Ska fixa iordning mina hyacinter idag. Köpte inga igår eftersom jag ändå inte hade någon mossa. Vill nämligen ha grön mossa och inte grå (som man kan köpa i affären). Sedan ska jag hämta min Bruka Design ljusstake. Säljaren har nämligen lämnat in den på Apoteket i centrum. Den ska naturligtvis också pyntas med mossa. Åhh..vad jag längtar. Ska plocka grön mossa från jobbets trädgård. Där har de sådan där gosig mossa. :D

Funderar på att fråga chefen om jag får ta med mig en av de julgrupperna som står ute till försäljning. Egentligen tänkte jag beställa en julgrupp till den 2:a december. Men då måste jag kånka den till och från träningen (urk tänk onda backen) och det slipper jag gärna.

Jag har en glad nyhet, för mig. Eventuellt ska jag nämligen få en vit skänk av mamma och pappa. Jipi! Den ska stå i sovrummet. Perfekt med massa förvaring till pyssel och annat. Tycker det är fint att ha lite grejer framme. Men lite scrap, pärlor etc kan man ju ha i skänken!!! Får se om jag eventuellt kan ta hem den i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0