HJÄLP ORANGUTANGER!

Jag är sedan lång tid tillbaka fadder för en orangutang som heter Kesi. Jag skänker varje månad en lite slant. Väldigt liten med tanke på hur mycket den hjälper. Jag hoppas hellre över en påse chips och en cola, och skänker istället pengarna till just denna hjälporganisation.




Gå in på länken nedan och skriv in mailadress [email protected] så vet de att det är jag som värvat dig. http://orangutanger.se/466-17-105.html. Jag vill verkligen be er att tänka till. Varför inte ge en adoption i juklapp till någon? Man får varje månad ett nyhetsbrev där det står hur allt fungerar. Snälla! Vi måste göra det tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

va kul o se fler.. =)

de va i somras han va lite hängig ett tag, men nu är de full fart som vanligt.. =)

han kommer ifrån agapimos i töreboda.. var kommer din ifrån..?

2008-11-25 @ 18:43:58
URL: http://dubbeltrubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0