HJÄLP MIG ATT HJÄLPA DJUREN!

Jag är sedan många år tillbaka medlem i Djurens rätt! Det är självklart för mig att hjälpa djuren. Det är så tragiskt att de inte kan prata för sig själva utan hela tiden måste lita på människan. Fick ett mail från dem om att vi nu tillsammans måste hjälpas åt att få burhönsen befriade. Och det kan du och jag göra genom att skicka ett mail till Coop och ICA där vi ber dem sluta sälja ägg från burhöns.

GÅ IN HÄR OCH GÖR DITT JOBB!



Sedan får du jätte gärna skriva ett inlägg här i detta inlägget så att jag vet om du gjort "ditt jobb" :)

För det är väl ingen som kan leva med att inte göra en sådan här liten sak för djuren?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0