Gyllnemorgon *trallar*

Godmorgon (med betoning på god)!



Jag är pigg idag med! Härligt! Vad skönt det är att gå och lägga sig redan vid 21-tiden för att sedan släcka 21.30. Gårdagen var riktigt trevlig. Ac och jag tittade på TV med en varm kopp blåbärs/vaniljte som jag har inhandlat på AROMIA. Jag rekommenderar verkligen dem. Snabb leverans, bra priser - vad mer kan man begära liksom?

Har känslan av att den här dagen kommer bli bra den med. Funderar på att åka hem till mamma och pappa efter jobbet. Snylta lite mat och träffa Ebba och Gonzo. ♥ "Problemet" är nog att jag isåfall måste stanna till vid Lovans djurcenter på hemvägen. Ebba har nämligen blivit vääldigt bortskämd med tuggben så fort syrorna kommer och hälsar på efter ett par dagars uppehåll. *haha* Först blir man överröst av pussar, sedan börjar hon snoka igenom väska/kassar.

Så jag får väl helt enkelt in och köpa ett ben.

Kan passa på att påminna er om en bra sportfotograf som lägger upp sina bilder på http://www.sportpictures.se/
Han har bl.a tagit endel bilder på oss (Skuru). Alltid kul med matchbilder - action.

Återkommer under dagen - lunchen kommer bli underbart god idag - jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0