Gillar, gillar mycket, gillar mest :)

Lördagkvällen rullar på i ett behagligt tempo. Skltittar lite på TV, men tycker "Stjärnor på is" är ganska tråkigt. Lan inte sätta fingret på vad det är, men ganska alldagligt program även om jag förstår vilka framsteg åkarna gör och vilken tid de lägger ner på att träna. Vad hände med "Robinsson" och lite äventyr?

Har precis satt på en ansiktsmask från Pharaons men besparar er den bilden :) Ska inte skrämma bort er från bloggen.

Glömde att berätta att pappa och jag (innan middagen) var iväg till mig och borrade upp en massa saker i mitt sovrum. Vi borrade upp min konsolhylla ovanför skrivbordet, sänglampan ovanför sängen och tavlan på Gonzo/Ebba/S! Sedan fixade vi såklart fönsterbrädan och den blev kanon =) Fixade med en del andra grejer också. Bla. fick hösyglöden byta plats från krukorna i köket till krukorna i vardagsrumet.


Mitt vardagsrumsfönter....
Tycker höstglöden gjorde sig riktigt bra i de där krukorna :)

Fortsatt TV-tittande nu --> ögonen kommer väl se ut som TV-rutor snart (?)

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-15 @ 21:15:54
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Emma

Robinsson kommer tbx nästa år det är bara att vänta lite så får du äventyr ;)

2008-11-16 @ 19:28:23
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0