Dags att lämna stället

Klockan tickar på och det är dags att avlägsna sig från jobbet....ta helg med andra ord! Har precis haft en Vårdplanering och känner att de ska bli skönt att få komma hem och bara ta det lugnt framför TV´n :)

Funderar på att stanna till vid T-banan Östermalmstorg och kika förbi Bruka Design! Älskar hela deras inredningsstil och skulle lätt kunna hitta mycket att köpa där. Försökte få med mig syster dit, men hon skulle eventuellt till Solna Centrum.

.

Men jag återkommer om eventuella köp!
Jag skulle faktiskt behöva köpa några korgar till mitt sovrum. Dessvärre kan det vara ganska klumpigt att ta med sig sådana då man åker kommunalt!

Synd att det dröjer tills det blir löning :) *moaaa*


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu är det tävling på charlotte.nu - missa inte chansen att vinna 4 engelska mysfilmer. Trevlig helg!

2008-11-07 @ 15:55:06
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0