Bra bok

Idag på lunchen läste jag klart boken "Nattfåk" av Johan Theorin! Vilken kalasbok! Rekommenderas varmt till alla som läser min blogg. Man skulle kunna säga att det är en deckare med lite kusliga inslag. Det positivaste med boken är att händelserna i boken ofta utspelar sig spöklikt/osannolikt men då man når slutet nystas allt upp till verkligheten. Sedan handlar allt på Öland - världens bästa och trevligaste ö.


Jag ser redan fram emot nästan bok av Theorin.

Jag älskar att läsa böcker och har speciellt fastnat för Camilla Läckberg, och nu, Johan Theorins böcker. Kul när man fortsätter läsa böckerna vart efter de kommer ut :)


Two of my favourites!

Kommentarer
Postat av: alexandra

heejj! har du? åh =D älskar sharpei, ska skaffa en i framtiden! men min bror ska köpa en lanzer (tror de stavas så=S) den ser ut ungefär som new fonderland! =)

2008-11-12 @ 18:14:56
URL: http://peeachy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0