Blickar mot kvällen

Fredag - fredag- fredag - fredag.
Me like.....

Idag ska jag arbeta nästan 8h, sedan bär det av till SPA! Hoppas det blir som vi tänkt oss.

Schemat för kvällen:

17.00 Incheckning på hotellet
19.00 Middag


(Ska erkänna att lördagens schema lockar mest. Då blir det frukostbuffé på morgonkulan, sedan bär det av till SPA med bubbelpool, relax, frukt och juice + 50 min helkroppsmassage.)

Jag packade allt nödvändigt igår kväll. Vad behöver man egentligen? Handduk (för säkerhetsskull), neccesär, underkläder, badkläder. Nothing more (?)
Höll på att glömma tandborsten (något av det viktigaste för mig) och packade för säkerhetsskull med AC´s också. Och tänka sig, hon hade faktiskt glömt att packa ner tandborsten. Tur att du har syster yster.

Jag packade ner min burk med grön ansiktsmask som jag fått av Pharaons. Kan vara trevligt att rå om sitt ansikte ikväll? Testade den bruna lermasken förra helgen och den är verkligen skön att ha i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0