Bada i efterrättsskålen

Mamma. Gonzo och Ebba är hemma hos mig nu. Trevligt. Gonzo kan ju verkligen inte sitta still många sekunder. Men efter att ha fått bada lite samt att ha blivit sprutad med blomsprutan är han relativt lugnare. Pepparkaka smakade också bra :) Lussebullen var mest rolig att doppa i vatten och grisa omkring med på diskbänken.

 
Blaska och skvätta är jätte kul. Att sedan hoppa upp i blomkrukan så att det yr jord överallt är också roligt.


En fotovänlig Ebba ♥

Gardiner måste vara det jobbigaste att fixa i inredingsväg. Då menar jag inte panelgardiner utan gardiner som är sydda för symaskin. Jag är glad att mamma hjälper mig, annars skulle det inte gå. Symaskinen krånglar också. Tråden går av, nålen går sönder....suckar...hoppas resultatet blir bra iallafall.

See you!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gulliga Gonzo =)

Isildur vill bara bada i sin vattenskål, har försökt ställa fram olika skålar till honom, men bara i vattenskålen, skvätta åt alla håll och kanter.

Är det en porslins skål Gonzo badar i där?

Isildur är dock mästare på att välta grejer haha

2008-11-30 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0