Arbetsskor!

Idag såg jag att mina arbetsskor var lite trasiga i sulan. Sulan hade börjat spricka, precis där sulan böjs då man skjuter ifrån. Egentligen är det inte konstigt att skorna slits, så mycket som man går varje dag. Jag tror jag har haft skorna i två år så det är nog dags att börja tänka på nya skor. Men kanske inte nu i juletider. Det får snarare bli efter jul.

JOBI brukar ofta komma ut till oss och sälja arbetsskor. De har även en hemsida där man kan gå in och skicka efter skor. Besök den här. Jag har kikat ut lite skomodeller som jag föredrar:

29100 »
649:- för dessa röda sandaler

74320 »
Kanske inga jag föredrar, men har hört att de är sköna.
549:- kostar dem.

11064 »
398:- Snygga tycker jag.

Hä var några av alla deras modeller. Just nu har jag Birkenstock med hälrem. Tyvärr verkar det vara en utgående modell. Är jätte nöjd med dem och skulle gärna vilja ha ett par likadana. Dessutom har de plastsula vilket gör att de inte nöts genom nedslitning. Jätte bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Hej

Du undrade var jag hittade mina bilder som jag har på min blogg.

Om du klickar på själva bilden så kommer man till sidan som jag brukar använda de flesta gångerna.

2008-11-28 @ 17:06:54
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0