1:a Advent

Tänk att det redan är första advent. Älskar det stämningsfulla.  Är hos mormor och morfar nu. Har ätit julkorv och sedan fikat med lussebullar, pepparkakor med glögg och kaffe. Mums! Lite julmusik hade inte  heller varit fel kan jag säga.

Innan maten gav AC och jag oss iväg på en löprunda. Det var 5km löpning. Vi sprang så det sjöng om det. Det var verkligen skönt att få trycka på i löpningen. Det var verkligen bra terräng för snabbdistans.

AC har shoppat på IKEA åt mig.
Tillslut blev det:
4 st blockljus
1 stort paket med långa stearinsljus
1 trådbox

Jätte nöjd blev jag. Nu är det iallafall färdigpyntat hos mig. Adventsljusstakar i alla fönster.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0