Vodoodolls - vilken skulle du vilja ha?

Gutenmorgen allesammens :)  (min klockrena tyska som slår igenom)
Tidigt uppe som vanligt känns det. Gick upp innan halv 8. Kan i och för sig vara rätt skönt med tanke på att söndagar kan gå ganska fort.

Igår då jag promenerade till AC gick jag förbi ICA för att hämta paketet som kommit med posten. Det var 4 st vodoodolls. Yeaaahh! Tänkte snart lotta ut några stycken till er kära läsare. Håll utkik för snart dyker tävligen upp.


Vilken skulle du vilja ha om du fick välja?

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Vad händer, inget planerat iallafall....ja, mer än träningen då.

Jag fattar faktiskt inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig i 2 veckor utan att träna. 2 VECKOR! Jag kommer klättra på väggarna, kroppen kommer sprängas av energi.

Gårdagens steg var över 15 000. Godkänt!!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0