Trevligt trevlig - jätte trevligt!

Gårdagen var helt underbart trevlig och rolig. Kan intyga att magmusklerna (skrattmusklerna) fick sig ett rejält pass. Det var precis som att vi träffats för några dagar sedan. 18 var vi där. Eller AC och jag kom till torsvik 17.50. Jag var hundra på att E bodde på 2:an. Så vi snurrade runt och hittade inte den. Det visade sig att mitt minnne inte var på topp. Det var nummer 3 och då blev det genast mycket lättare att hitta. Nr 2 var nämligen en Statoilmack *ehhe*

Tiden snurrade iallafall iväg och helt plötsligt var klockan 23.30. Spelade pictunary (felstavatsäkert) och skrattade såå mycket. *ler* Ja, det måste vi göra om!! Verkligen! Får väl ta någon grillning kanske :)

Idag ska jag och AC till Täby C med L och C! Shopping shopping! Vi får se vad jag kommer hem med :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hejsan, är det inte dags att avsluta tävlingen snart? :)

2008-05-17 @ 20:38:15
URL: http://inapreciable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0