Totalt ommöblerat

Synd att jag inte tagit något före och efter-kort. På jobbet sittar jag och M på ett rum, med varsitt skrivbord. Det har varit så stökigt där, inte riktigt möblerat. Så idag tog vi tag i saken. Har totalmöblerat hela rummet. Jätte fint blev det. Så nöjd. Ska se om jag kan ta ett foto som jag kan sätta in senare ikväll!

Känner att den här dagen har gått så fort, men ändå så långsamt. Möbleringen tog så lång tid av eftermiddagen, och nu så är klcokan redan 15 snart. Funderar på om jag ska till KArlaplans DUKA och kolla knivar. Vill inte ha några designade knivar, men tycker ändå de ska hålla måttet.



Har ni förslag på bra och billiga knivar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0