Thaimat och förflyttningar

Åhh, gud var mycket det är på jobbet idag! Har sprungit som en spole fram ock tillbaka. Men det gynnar ju mig i stegtävlingen så jag ska inte klaga :)

Förmiddagen har iallafall gått fort hittills. Jag och en arbetsterapeut som har hand om hemtjänst/LSS här i kommunen ska ha förflyttningsutbildning tillsammans. Så nu på förmiddagen 8-10 har vi suttit och diskuterat samt testat praktiskt hur det ska gå tillväga. Jätte trevligt och bra att arbeta tillsammans med!! Så jag är glad =)

M och jag ska äta thaimat idag. Mums filibabba :) Wokhuset i Solna håller hög klass!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det var superkul :) Tjejruset är 5km.

2008-05-16 @ 11:11:07
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0