Soppa ala AC

Idag har AC gjort mat, purjo- och potatissoppa med bröd. Gott!!! På onsdag är det min tur för då ska jag vara hemma som hundvakt åt Ebba ♥ Vad kan man bjuda på då? Behöver alla tips jag kan få.
Hittills har jag gått 10 800 steg. Helt ok, men med tanke på att jag måste upp i 15 000 steg ligger jag en bit efter.

Efter jobbet idag gjorde jag mina ärenden. Apoteket och Handelsbanken. ID-kortet kommer om ciska 4 veckor. *ojojoj* Får ha passet i väskan i 4 veckor med andra ord samt ta ut pengar så att man alltid har i plånboken.
Problemet på banken var att fotot jag hade med mig var tagit lite från sidan, och nu har någon klyftig person kommit på att det ska tas mitt framifrån istället. Tack för det!! Men vi chansar och hoppas. I värsta fall får jag sätta mig offentligt i en sådan där apparat. Som blixtrar och smäller så alla ser och hör *suck*



Är jag konstig om jag tycker han var lite söt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0