Sola?

Det är så varm och soligt ute, funderar på att sätta mig med Gonzo ute på balkongen.

Först vill jag dock visa er lite av min dröminredning. Tänk er gustavians stil. Jag kan rekommender Geromar Möbler och Inredning. Gå in här på deras hemsida och se vilket underbar stil de har på sin inredning.



Jag tänkte ta ut lite exempel på möbler som jag skulle vilja köpa om jag hade råd.

3305 Gustaviansk skänk 2D
Vad säger ni? Är det inte snyggt? Jag skulle dock inte kunna köpa den då den kostar 11.700:- Liiite för mycket för min plånbok kanske.

















4823 Gustavianskt bord, "pärlkant"
Åhh..vill ha vill ha vill ha!!!!
13 400:- för det här bordet.


















Fint va??

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjälp mej att hitta skorna; fajv.blogg.se/1210151588_otr...a_rosa_sko.html

2008-05-07 @ 12:10:00
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Sara

Jätte fint :)

2008-05-07 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0